Tam śpimy

Ferie zimowe to nie tylko góry

Ferie zimowe w Polsce trwają od połowy stycznia do końca lutego z podziałem na województwa. Jednak nie oznacza to, że każdy ma możliwość lub chęć by spędzić ten czas w górach. Oto trzy ciekawe propozycje na zimowy urlop w niezwykle urokliwych miejscach naszego kraju....

Władysławowo i Półwysep helski

Ostatnie miesiące mocno się dały we znaki. Nie tylko nam. Każdy marzył już o tym, aby nosa zza progu drzwi wystawić i pojechać gdzieś dalej, niż do pobliskiego lasu. Choć odkryliśmy w swojej okolicy mnóstwo atrakcyjnych miejsc chcieliśmy odjechać od miejsca...

Kompleks Świętokrzyska Polana – miejsce przyjazne dzieciom

Wyjeżdżając z dziećmi chcemy aby to one przede wszystkim dobrze się bawiły. Siebie stawiamy na drugim planie. Szukamy miejsc dla nich atrakcyjnych, gdzie nuda nie będzie im grozić. Odwiedziliśmy nie dawno Kompleks Świętokrzyska Polana . Spędziliśmy tam 3 dni. Od rana...

Ilość nocy w podróży

Ilość miejsce, których gościliśmy

Najdalej od domu byliśmy (km)

Wierzbowe Ranczo Budy Michałowskie pod Warszawą

Gdzieś 30km od Warszawy w otulinie Bolimowskiego Parku Krajobrazowego znajduje się urocze miejsce Wierzbowe Ranczo. Nazwa pochodzi od charakterystycznych wierzb głowiastych licznie występujących na Mazowszu. Otaczają one też całą posiadłość. Potrafią też wrastać w budynek – tak się stało w sali biesiadnej.  Wierzby wykorzystano tu także do budowy altan na ślubne uroczystości.

czytaj dalej…

Pensjonat Admirał w Jastarni

Nie tak dawno mieliśmy okazję przeprowadzić audyt pensjonatu Admirał w Jastarni dla biura podróży Wakacje Non Stop. Firma poza wycieczkami zagranicznymi zajmuje się także polską ofertą noclegową. Obiekty w Polsce które polecają są dokładnie sprawdzane i rekomendowane przez klubowiczów Holiday Time Club. Do klubu każdy może dołączyć spełniając odpowiednie kryteria i przechodząc test. Brzmi strasznie? Nie jest! czytaj dalej…

Stacja Kasina Wielka – nocleg na stacji PKP.

Chłopcy dorastają. Nie musimy już szukać miejsc z przewijakiem, nocnikiem i innymi niemowlęcymi akcesoriami. Co nie znaczy, że nie będziemy już takich pokazywać. Ale możemu sobie pozwolić na coraz większą swobodę. Zauważyłam, że coraz częściej wybieramy miejsca „inne” z tak zwanym klimatem. Miejsca, gdzie wiemy, że będziemy się dobrze czuć. Trafiają w nasze poczucie estetyki i niejednokrotnie są namiastką spełnienia marzeń. czytaj dalej…

Arrivia Bed & Breakfast Łódź

Miejsce spokojne, swojskie, pełne życzliwości. Spędzisz tu miło czas z rodziną bo panuje tu rodzinna atmosfera. Apartamenty Arrivia Bed & Breakfast w Łodziznajdują się w samym centrum. Trzy minuty drogi od głównej ulicy i najbardziej znanej 🙂 Mimo to hałasu nie słychać w środku i nic nie zaburza naszego snu. czytaj dalej…

Apartamenty Kornaje – Nocleg w Pieninach

W Pieninach byliśmy dawno temu przejazdem. Zwiedziliśmy wtedy tylko Wąwóz Homole. Tym razem mieliśmy przyjemność pobyć w tych rejonach 3 dni. Chyba nie muszę pisać, że mój notes miał zapisanych parę kartek, co koniecznie muszę zobaczyć.  Nie zobaczyłam wszystkiego. Mam pretekst aby tam wrócić. czytaj dalej…